Drugi etap kampanii telewizji N
Pod hasłem ”Telewizja do potęgi n” rozpoczął się drugi etap kampanii promującej tegoroczną ofertę platformy N.
Kampania obejmuje telewizję (m.in. stacje TVN, Discovery, Viva Polska, MTV Polska, AXN, VH1 Polska, National Geographic, TVS, Superstacja, Zone Europa, Comedy Central), kina (Multikino i Silver Screen), radio (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Zet, Radio Eska, Eska Rock, Radio Vox FM, Radio Wawa), Internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Gadu-Gadu, Interia.pl, PClab.pl, IDG.pl, Otomoto.pl) i prasę (”Tele Tydzień”, ”To & Owo”, ”Tele Świat”). Kreacje zrealizowały agencje Brain, Grandes Kochonos i Animade oraz dział marketingu N. Za zakup mediów do kampanii odpowiadał dom mediowy Starcom.(KRZ, 13.11.2009)










