Grupa Pino uruchomiła wirtualne miasto
13.11.2009, 08:29
Grupa Pino (spółka zależna Internet Group SA) uruchomiła rozrywkowy serwis społecznościowy Shmooze.pl, czyli wirtualne miasto.
Serwis jest rozbudowanym czatem obrazkowym, umożliwiającym stworzenie własnej postaci, nawiązywanie znajomości, jak również korzystanie z gier multiplayer. Zalogowany użytkownik może odwiedzić takie miejsca, jak plaża, pub, restauracja, hipermarket czy kino. Wirtualny świat Shmooze składa się z 38 różnych lokalizacji. Serwis tworzony jest z myślą o wykorzystaniu go w działaniach marketingowych i reklamowych dla produktów i usług skierowanych głównie do grup docelowych w wieku 13-19 lat. Obok tradycyjnych banerowych form reklamy serwis udostępnia rozwiązania pozwalające wejść w interakcję z produktem. Serwis chce też zarabiać na usługach premium. Dzięki wewnętrznej walucie serwisu można kupić m.in. ubrania dla tworzonych przez siebie postaci, meble i dekoracje do wirtualnego mieszkania.(KRZ, 13.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










