Saatchi & Saatchi organizuje promocję baletu ”Kurt Weill”
W najbliższą niedzielę nietypowy event będzie promował baletowy spektakl Krzysztofa Pastora ”Kurt Weill” , który będzie miał premierę w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.
Warszawiacy w czterech miejscach stolicy będą mogli posłuchać muzyki do spektaklu ”Kurt Weill” w jazzowych aranżacjach w wykonaniu Anny Serafińskiej z zespołem. Koncerty z muzyką graną na żywo zaplanowano w Restauracji Confasion, Hotelu Hilton, sklepie Sony w centrum handlowym Arkadia oraz w hali głównej Dworca Centralnego. Taką promocję spektaklu (jego premiera odbędzie się 20 listopada) wymyślili senior art director Bożena Ślaga i senior copywriter Radosław Kotapka z agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Communiactions. Wydarzenia będą transmitowane na stronie Operakoncert.pl. Za tę część eventu odpowiada agencja interaktywna Saatchi & Saatchi Digital. W ramach działań promocyjnych obie agencje Grupy Saatchi & Saatchi przygotowały także 45-sekundowy spot radiowy emitowany w Chilli Zet, ulotki (będą dystrybuowane m.in. w klubach i dodawane jako insert do ”Gazety Wyborczej”) oraz kampanię internetową na Gazeta.pl.(MŁ, 12.11.2009)










