Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Click 5 najlepszą kampanią tegorocznej edycji Mixx Awards

Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) rozstrzygnął konkurs Mixx Awards, w którym nagradzane są najlepsze interaktywne kampanie reklamowe.

Konkurs Mixx (”Marketing and Interactive Excellence”) jest realizowany przez oddziały IAB na całym świecie. Polski oddział przygotował w tym roku jego drugą edycję. Najlepszą kampanią, która otrzymała nagrodę Best In Show, została ogłoszona ”Operacja Kapsel” agencji Click 5. Ten właśnie projekt IAB Polska zgłosi do konkursu Mixx Awards Europe w Barcelonie oraz w kategorii International na Mixx Awards w USA. W kategorii Kampania wizerunkowa wygrała agencja Los Mejores, która jest autorką kampanii ”Spełniaj swoje marzenia. Go Fresh”. W kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek nagrodzono promocję Mazda2 poprzez serial internetowy ”Citylajf” autorstwa Mindshare Polska. W kategorii Bezpośredni odzew nagrodzono kampanię marki Hoop – ”Dzień Przytulania”, również przygotowaną przez Mindshare Polska. W kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów nagrodzono kampanię ”Harry Potter” zrealizowaną przez Zenith Optimedia Group. W kategorii Marketing wyszukiwarek nagroda powędrowała do Performance Media za akcję w wyszukiwarkach dla serwisów wydawnictwa Murator SA. W kategorii Marketing społecznościowy wyróżniono akcję Nike+ i Mindshare Polska. W kategorii Gry zwyciężyła ”Operacja Kapsel” agencji Click 5. W kategorii Wideo online przyznano dwie nagrody – dla Mediaedge:cia za ”Łaciate Krowy Live!” i Click 5 za ”Przygodożercy – Draka o makaron”. W kategorii Kampania e-mail marketingowa nagrodzono Zjednoczenie.com za ”Dzień Dziecka w Reserved Kids”. W kategorii Kampania displayowa – Point of View wraz z Universal McCann za kampanię marki 36.6 ”TurboDymoMan”. W kategorii Życiowe dokonania nagrodzono Tomasza Jażdżyńskiego, prezesa Interia.pl SA. Marketerem Roku została firma Polkomtel SA, a agencją Roku MEC Interaction.

(MŁ, 06.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.