Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sodexo radzi, jak optymalizować świadczenia socjalne

Firma Sodexo Pass Polska, oferująca systemy motywacyjne dla pracowników, rozpoczyna jesienną kampanię reklamową.

Sodexo promuje w niej swoje usługi. Firma prezentuje się też jako doradca w zakresie optymalizacji budżetów świadczeń socjalnych. Działania są prowadzone w prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik Gazeta Prawna, ”Rzeczpospolita”) i Internecie (E-gospodarka.pl, Gazetaprawna.pl, Szkolenia.com, Prawo-pracy.com, Nowoczesnafirma.pl i inne). Firma przygotowała również mailingi. Z kolei we współpracy z portalami Bankier.pl oraz Money.pl zaplanowane zostały działania z wykorzystaniem kanałów RSS. Informacje o ofercie firmy będą prezentowane także w nowym serwisie internetowym Prezenty.sodexo.pl. Ponadto, firma we współpracy z serwisem Onet.pl, przygotowała eksperckie teksty poradnikowe o świadczeniach pozapłacowych dla pracowników. Będą one publikowane w specjalnej zakładce, w dziale Biznes portalu. Kampanię, która potrwa do końca listopada, realizują dom mediowy Mindshare i agencja reklamowa Peppermint.

(MŁ, 06.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.