Sodexo radzi, jak optymalizować świadczenia socjalne
06.11.2009, 08:29
Firma Sodexo Pass Polska, oferująca systemy motywacyjne dla pracowników, rozpoczyna jesienną kampanię reklamową.
Sodexo promuje w niej swoje usługi. Firma prezentuje się też jako doradca w zakresie optymalizacji budżetów świadczeń socjalnych. Działania są prowadzone w prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik Gazeta Prawna, ”Rzeczpospolita”) i Internecie (E-gospodarka.pl, Gazetaprawna.pl, Szkolenia.com, Prawo-pracy.com, Nowoczesnafirma.pl i inne). Firma przygotowała również mailingi. Z kolei we współpracy z portalami Bankier.pl oraz Money.pl zaplanowane zostały działania z wykorzystaniem kanałów RSS. Informacje o ofercie firmy będą prezentowane także w nowym serwisie internetowym Prezenty.sodexo.pl. Ponadto, firma we współpracy z serwisem Onet.pl, przygotowała eksperckie teksty poradnikowe o świadczeniach pozapłacowych dla pracowników. Będą one publikowane w specjalnej zakładce, w dziale Biznes portalu. Kampanię, która potrwa do końca listopada, realizują dom mediowy Mindshare i agencja reklamowa Peppermint.(MŁ, 06.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










