Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZenithOptimedia Group traci budżet Grupy Żywiec

Domy mediowe Macroscope OMD i MediaCom Warszawa przeszły do drugiego etapu przetargu na kompleksową obsługę mediową Grupy Żywiec.

W przetargu brało udział pięć domów mediowych: Mindshare, Universal McCann, Macroscope OMD, MediaCom Warszawa i ZenithOptimedia Group, który do tej pory pracował dla Grupy Żywiec. Przetarg ma się zakończyć w listopadzie, a wybrana agencja ma obsługiwać producenta piwa od początku 2010 roku.

(MAZ, 05.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.