Murator liczy na przychody z e-commerce
04.11.2009, 08:47
Murator SA planuje uruchamianie projektów związanych z handlem w Internecie.
W Muratorze trwają prace nad kilkoma dużymi projektami w zakresie e-commerce w obszarach, w których działa wydawnictwo. W tym roku będą uruchamiane tylko pojedyncze, mniejsze projekty. W drugim kwartale przyszłego roku planowany jest start dużych projektów. Za ich rozwój odpowiada Dominik Malczewski, który objął w wydawnictwie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. e-commerce. Ostatnio Malczewski pracował jako marketing manager w ”Dzienniku” (Axel Springer Polska). W latach 2004-2007 współtworzył i prowadził należącą do Muratora agencję reklamową Pentagon Media Team. Murator już w październiku rozpoczął sprzedaż indywidualnych programów żywieniowych w należącym do niego serwisie Poradnikzdrowie.pl.(AW, 04.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










