Coca-Cola rusza z kampanią reklamową świątecznej promocji
04.11.2009, 08:41
Rozpoczyna się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola (Coca-Cola Poland Services), która wspiera przygotowaną z tej okazji ofertę dla konsumentów.
W 50 lokalizacjach w całej Polsce klienci będą mogli kupić napoje koncernu na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zdjęcie ze Świętym Mikołajem. Napoje z oferty firmy będzie można kupić przed wejściami do hipermarketów, produkty zostaną dostarczone do samochodu klienta. W wybranych kanałach dystrybucji pojawi się limitowana edycja szklanej butelki świątecznej o pojemności 0,33 l z wizerunkiem św. Mikołaja. Na stronie Zapunktowani.pl, programu lojalnościowego marki, ruszyła świąteczna licytacja misiów, które pojawiają się w spotach reklamowych marki. Ze strony Coke.pl konsumenci będą mogli pobrać na komórkę grę ”Świąteczne Łowy”. Oferta świąteczna Coca-Coli wsparta zostanie reklamą telewizyjną. Za kreację całości kampanii odpowiada agencja McCann Erickson. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a działania w Internecie prowadzi agencja K2 Internet. Za PR marki Coca-Cola odpowiada agencja Edelman Polska.(MŁ, 04.11.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










