Dziewczyny z Media Markt w ”Playboyu”
22.09.2005, 09:27
Aktualna okładka "Playboya"
Miesięcznik ”Playboy” (Marquard Media Polska) nawiązał nietypową współpracę z siecią sklepów Media Markt. W październikowym numerze pismo pokaże sesję z dziewczynami pracującymi w tych sklepach.
Kandydatki do sesji zostały wyłonione podczas castingu. ”Playboy” zamieści zdjęcia ośmiu kobiet. Czytelnicy wybiorą najatrakcyjniejszą, która w nagrodę będzie miała indywidualną sesję w miesięczniku w 2006 r. Magazyn taką akcję prowadzi w Polsce po raz pierwszy. Identyczny projekt zorganizowało niemieckie wydanie pisma, a dla amerykańskiego rozebrały się m.in. pracownice restauracji McDonald’s. Październikowy numer ”Playboya” pojawi się w sprzedaży 30 września, w nakładzie podniesionym do 115 tys. egz. (zwykle 100 tys.). Wydanie będzie promowane w sklepach Media Markt, a także w kampanii reklamowej obejmującej telewizję (Polsat, Europa Europa, AXN, Reality TV), radio (RMF FM), prasę (”Auto Świat”, ”Murator”, ”Cosmopolitan”, ”Voyage”, ”Przegląd Sportowy”), Internet (Onet.pl) i nośniki reklamy zewnętrznej.(KIF, 22.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










