Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 22, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziewczyny z Media Markt w ”Playboyu”

Aktualna okładka "Playboya"

Miesięcznik ”Playboy” (Marquard Media Polska) nawiązał nietypową współpracę z siecią sklepów Media Markt. W październikowym numerze pismo pokaże sesję z dziewczynami pracującymi w tych sklepach.

Kandydatki do sesji zostały wyłonione podczas castingu. ”Playboy” zamieści zdjęcia ośmiu kobiet. Czytelnicy wybiorą najatrakcyjniejszą, która w nagrodę będzie miała indywidualną sesję w miesięczniku w 2006 r. Magazyn taką akcję prowadzi w Polsce po raz pierwszy. Identyczny projekt zorganizowało niemieckie wydanie pisma, a dla amerykańskiego rozebrały się m.in. pracownice restauracji McDonald’s. Październikowy numer ”Playboya” pojawi się w sprzedaży 30 września, w nakładzie podniesionym do 115 tys. egz. (zwykle 100 tys.). Wydanie będzie promowane w sklepach Media Markt, a także w kampanii reklamowej obejmującej telewizję (Polsat, Europa Europa, AXN, Reality TV), radio (RMF FM), prasę (”Auto Świat”, ”Murator”, ”Cosmopolitan”, ”Voyage”, ”Przegląd Sportowy”), Internet (Onet.pl) i nośniki reklamy zewnętrznej.

(KIF, 22.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.