Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznań promuje się w CNN

Wczoraj rozpoczęła się kampania wizerunkowa Poznania w amerykańskiej telewizji CNN. Od 26 października br. miasto promuje się także w polskich mediach.

30-sekundowe spoty pod hasłem ”Miasto wschodniej energii w zachodnim stylu” mają zainteresować zagranicznych inwestorów i zaprezentować Poznań jako jedną z głównych metropolii europejskich. Do 6 grudnia br. zaplanowano w CNN ok. 250 emisji. Jednocześnie w polskich mediach trwa promocja miasta pod hasłem ”Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how”. Działania mają potrwać do końca br. Za kreację i realizację akcji zagranicznej odpowiada CNN, polskiej – agencja reklamowa Just.

(DOK, 03.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.