"Logo" w listopadzie z kuponami rabatowymi i dodatkiem o seksie
30.10.2009, 08:29
Dziś do sprzedaży trafił miesięcznik "Logo" (Agora SA) z kuponami rabatowymi na zakup ubrań, dodatków, gadżetów i sprzętu elektronicznego. Do wydania dołączono poradnik o seksie pt. "Jak to się robi?".
Mimo dodatku cena pisma się nie zmieniła (7,90 zł). Zniżkowe zakupy czytelnicy ”Logo” mogą robić w ponad 500 butikach i sklepach internetowych. Listopadowe wydanie miesięcznika jest promowane m.in. w radiu (Tok FM, Radio Zet, Roxy FM, Złote Przeboje), prasie (”Top Gear”), Internecie (m.in. Wirtualna Polska) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy i ekrany firmy AMS w warszawskim metrze). Za kampanie odpowiada dział marketingu czasopism Agory. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Logo” od stycznia do lipca br. wyniosło 61 293 egz. (dane ZKDP).(AW, 30.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










