Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB i Starcom najskuteczniejsze w ostatnim dziesięcioleciu

Corporate Profiles/DDB Warszawa okazała się najlepszą agencją reklamową, a Starcom – najlepszym domem mediowym w dziesięcioletniej historii ogólnopolskiego konkursu efektywności reklamowej Effie Awards.

W sporządzonym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rankingu najlepszych agencji reklamowych, będącym zsumowaniem wyników dziesięciu konkursów Effie Awards, zwyciężyła Corporate Profiles/DDB Warszawa, gromadząc 122 pkt. Kolejne miejsca zajęły: PZL (114), Grey Worldwide Warszawa/G2 i Saatchi & Saatchi Poland (110), Leo Burnett Warszawa (87), Gruppa 66 Ogilvy/Ogilvy (66) i D’Arcy/G7 (60), Nos BBDO/BBDO Warszawa (59), Euro RSCG (53), Brain (51), McCann Erickson (49 pkt). Wśród domów mediowych najlepszy był Starcom (131 pkt). W zestawieniu najlepszych znalazły się też: MediaCom Warszawa (121), Mediaedge:cia (63), Universal McCann (41), MindShare Polska (26), ZenithOptimedia Group (23) i Euromedia/MPG Media Planning (21), OMD (15), Macroscope OMD (12) i Guideline/Maxus (10). W punktacji uwzględniono dziesięć edycji Effie Awards. Punktowano według zasady: 1 punkt za nominację, 3 – za brązową statuetkę, 5 – za srebro, 8 – za złoto i 16 – za Grand Prix.

(DOK, 30.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.