Dwie nowe platformy KBC Securities reklamowane w prasie, Internecie i telewizji
27.10.2009, 08:13
Wczoraj rozpoczęła się, przygotowana przez agencję reklamową Henyo Behrendt, kampania dwóch platform inwestycyjnych uruchomionych przez KBC Securities: KBCmakler i KBCtrader.
W reklamach wykorzystano wizerunek tygrysa, który ma symbolizować siłę i odwagę w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Hasło kampanii to: ”Zostań inwestycyjnym tygrysem”. Reklamy przez cztery tygodnie będą sie ukazywały w prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Polityka”), Internecie (Onet.pl, Money.pl, Bankier.pl). W telewizji platformy będą promowane 15- i 30-sekundowymi spotami w TVN 24 i TVP Info. Zaplanowano także ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, które ukazują się w programie ”Bilans Tygodnia” w TVN CNBC. Media zaplanował i kupił SPC House of Media. Działania PR prowadzi agencja MagnifiCo PR.(MAZ, 27.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










