Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet reklamowy Lisnera dla agencji Peppermint

Agencja marketingu zintegrowanego Peppermint zwyciężyła w przetargu reklamowym producenta przetworów rybnych i sałatek Lisner.

Peppermint ma odpowiadać za kreację i realizację kampanii ATL oraz BTL dla nowej linii produktów - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Liczby i nazw agencji biorących udział w postępowaniu nie ujawniono.

(DOK, 27.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.