"Pani Domu" w sierpniu była liderem segmentu dzięki podwójnym wydaniom
22.10.2009, 08:22
Wśród tygodników poradnikowych dla kobiet w sierpniu br. tylko "Pani Domu" poprawiła sprzedaż wobec tego miesiąca ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o średnim rozpowszechnianiu płatnym razem. Osiągnęła to, stosując wydania łączone.
W sierpniu br. ukazały się dwa wydania podwójne tygodnika ”Pani Domu” (Marquard Media Polska, od 2 listopada przejdzie do Edipresse Polska SA). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu wyniosło 305 151 egz., co oznacza wzrost o 35,49 proc. w porównaniu z sierpniem 2008 roku. Dalej znalazły się: ”Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 283 242 egz. (spadek o 15,61 proc.) i ”Naj” (G+J Polska) – 179 038 egz. (spadek o 53,96 proc.). W sierpniu ukazały się po cztery numery każdego z tych tytułów, z tym że w przypadku ”Naj” jedno z nich było wydaniem podwójnym.(AW, 22.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










