BRE Bank promuje usługi transakcyjne
21.10.2009, 08:57
W prasie i Internecie realizowana jest kampania BRE Banku, która promuje jego usługi transakcyjne.
Użytkownikami usług bankowości transakcyjnej (m.in. obsługa utargów i bieżących rachunków firm) w BRE Banku są przede wszystkim główni księgowi, dyrektorzy finansowi i menedżerowie zarządzający płynnością finansową dużych firm i korporacji. Przygotowana przez agencję Red8 Communications Group kampania przebiega w prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Forbes”) i Internecie (m.in. Dziennik.pl, Podatki.pl, Money.pl, Bankier.pl). Celem działań, które potrwają do końca listopada, jest wypromowanie bankowości transakcyjnej i edukacja rynku. Media zaplanował MPG, a w Internecie – Media Contacts. Kreacje internetowe przygotowała Unlimited.(MAZ, 21.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










