Dział: PRASA

Dodano: Październik 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Utworzono dział sprzedaży i marketingu korporacyjnego w Axel Springer Polska

Axel Springer Polska przekształcił dział sprzedaży korporacyjnej w dział sprzedaży i marketingu korporacyjnego.

Jego szefami zostali Andrzej Stepanów i Karol Skorupski. Stepanów w ramach nowej struktury został dyrektorem marketingu korporacyjnego (dotychczas był dyrektorem marketingu tygodnika ”Newsweek Polska” i miesięcznika ”Forbes”), a Skorupski ma odpowiadać za sprzedaż korporacyjną na dotychczasowym stanowisku dyrektora sprzedaży korporacyjnej. Obaj podlegają Jerzemu Karwelisowi, chief marketing officerowi. W wyniku zmian organizacyjnych dyrektorem marketingu ”Newsweeka” i ”Forbesa” został Tomasz Sofuł, wcześniej zastępca dyrektora marketingu tych tytułów. Zmiany organizacyjne mają zacieśnić współpracę pomiędzy tytułami wydawnictwa, co pozwoli oferować klientom rozbudowane rozwiązania marketingowe.

(AW, 20.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.