Utworzono dział sprzedaży i marketingu korporacyjnego w Axel Springer Polska
20.10.2009, 08:23
Axel Springer Polska przekształcił dział sprzedaży korporacyjnej w dział sprzedaży i marketingu korporacyjnego.
Jego szefami zostali Andrzej Stepanów i Karol Skorupski. Stepanów w ramach nowej struktury został dyrektorem marketingu korporacyjnego (dotychczas był dyrektorem marketingu tygodnika ”Newsweek Polska” i miesięcznika ”Forbes”), a Skorupski ma odpowiadać za sprzedaż korporacyjną na dotychczasowym stanowisku dyrektora sprzedaży korporacyjnej. Obaj podlegają Jerzemu Karwelisowi, chief marketing officerowi. W wyniku zmian organizacyjnych dyrektorem marketingu ”Newsweeka” i ”Forbesa” został Tomasz Sofuł, wcześniej zastępca dyrektora marketingu tych tytułów. Zmiany organizacyjne mają zacieśnić współpracę pomiędzy tytułami wydawnictwa, co pozwoli oferować klientom rozbudowane rozwiązania marketingowe.(AW, 20.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










