Wejściówki na galę Złote Kaczki 2009 sprzedawane z prenumeratą "Filmu"
Wydawca miesięcznika "Film" (Platforma Mediowa Point Group SA) sprzedaje roczną prenumeratę tego pisma razem z wejściówkami na tegoroczną galę Złote Kaczki 2009.
Dla czytelników przygotował dwie opcje: wykupienie prenumeraty ekskluzywnej (obejmuje 12 numerów pisma z płytą i dwuosobowe zaproszenie na galę) w cenie 549 zł lub prenumeraty VIP (12 numerów magazynu z płytą i dwuosobowe zaproszenie VIP) w cenie 999 zł. Pojedynczy egzemplarz ”Filmu” kosztuje natomiast 6,90 zł, a jego wersja z płytą – 9,90 zł. Prenumerata z wejściówką jest więc znacznie droższa niż w ofercie standardowej. – Oprócz samego pisma czytelnicy dostają wejściówkę na imprezę organizowaną tylko dla wybranych gości. Dodatkowo prenumerata VIP uprawnia do udziały w bankiecie zarezerwowanym dla zamkniętego grona świata filmu i biznesu, który odbywa się po gali – tłumaczy Anna Pawłowska-Pojawa, specjalista ds. PR w PMPG SA. Dodaje, że zainteresowanie ofertą jest duże, choć na razie żadne zapytanie nie przełożyło się na konkretne zamówienie. – Dopiero wystartowaliśmy ze sprzedażą, a zamówienia można składać do 11 listopada – zastrzega Pawłowska-Pojawa. Wydawca zakłada, że sprzeda ok. 100 gazet w prenumeracie połączonej z zaproszeniem na galę. Gala Złote Kaczki 2009 odbędzie się 18 listopada w warszawskiej Sali Kongresowej. Średnie rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika od stycznia do lipca br. wyniosło 37 187 egz. (dane ZKDP).(AW, 19.10.2009)










