Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dom nad rozlewiskiem" w TVP 1 najlepszym serialowym debiutem jesieni

Z wyemitowanych dotychczas seriali, które zadebiutowały w jesiennych ramówkach telewizyjnych, największą widownię gromadzi "Dom nad rozlewiskiem" TVP 1 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

”Dom nad rozlewiskiem” gromadzi średnio 4,6 mln widzów. Serial ogląda 26,9 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory. Jedynka nadaje go w niedziele o 20.15 (dotychczas ukazały się dwa odcinki). Drugi pod względem widowni i udziału w rynku jest inny serial tej samej anteny – ”Przystań”, nadawany w środy o 20.25. Po czterech odcinkach przyciąga średnio 3,6 mln widzów, tj. 23,2 proc. oglądających wtedy telewizję. Oba seriale z odcinka na odcinek tracą jednak widownię. Trzeci z debiutujących seriali, ”Naznaczony” w TVN, ma średnio 2,3 mln widzów, przy 17,8 proc. udziału w rynku. Jest emitowany w środy o 21.30 (nadano już sześć odcinków). Najmniejszą widownię gromadzi serial ”Skorumpowani” w Polsacie – po czterech odcinkach średnio 980 tys. osób. Polsat nadaje go w piątki o 22.15, po dwa odcinki. Te, które ukazują się jako pierwsze, mają średnio 1,3 mln widzów; a odcinki nadawane po północy – 670 tys. Serial wybiera średnio 12,6 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory. Nowe seriale nie przebiły jednak znanych produkcji. W rankingu seriali emitowanych od początku września do połowy października pierwsze miejsce zajął ”Ojciec Mateusz” – odcinek nadany w niedzielę 11 października zgromadził w Jedynce 5,2 mln widzów (39,1 proc. udziału w rynku). Jeszcze większą widownię przyciągały telenowele: ”M jak miłość” w poniedziałek 5 października oglądało 8,3 mln osób – ponad połowa oglądających telewizję.

(RUT, 19.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.