Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet reklamowy Philips Polska do wzięcia

Koncern Philips Polska rozpisał przetarg na agencję reklamową.

W postępowaniu Philips Polska szuka firmy, której zleci przygotowanie kreacji i realizację kampanii marketingu zintegrowanego - dowiedzieliśmy się nieoficjalne. Wybrana agencja przygotuje także platformę interaktywną. Daty rozstrzygnięcia przetargu nie ujawniono.

(DOK, 19.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.