Dział: PRASA

Dodano: Październik 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Ładny Dom” z dodatkiem o poszukiwaniu fachowców

Do listopadowego wydania miesięcznika ”Ładny Dom” (Agora SA) dołączono bezpłatny dodatek pt. ”Jak znaleźć i wybrać solidnego fachowca”.

Czytelnicy znajdą tam porady, czym kierować się przy wyborze np. wykonawcy stanu surowego domu, dekarza, elektryka, glazurnika lub malarza. Dodatek znalazł się w całym nakładzie pisma i nie podniósł jego ceny (6,90 zł). Wydanie wspiera promocja w telewizji (m.in. TVN, TVP, TVN Style, Polsat), radiu (Tok FM i Złote Przeboje) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (ekrany Cityinfotv firmy AMS w warszawskim metrze). Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Ładnego Domu” od stycznia do lipca br. wyniosło 41 152 egz. (dane: ZKDP).

(AW, 16.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.