Dział: PRASA

Dodano: Październik 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łapińska dyrektorem reklamy i marketingu Te-Jot, a Długosz jej zastępczynią

Beata Łapińska objęła stanowisko dyrektora działu reklamy i marketingu wydawnictwa Te-Jot. Jej zastępczynią została Marlena Długosz, która będzie jednocześnie product managerem tytułów "Weranda" i "Weranda Country".

Łapińska na stanowisku dyrektora działu reklamy i marketingu zastąpiła Jolantę Otrębską, która rozstała się z wydawnictwem. Łapińska od kilku lat współpracowała z wydawnictwem Te-Jot. Poprzednio pełniła obowiązki dyrektora ds. sprzedaży reklam w Agencji ES-A. Marlena Długosz pracuje w dziale reklamy wydawnictwa Te-Jot od kilku lat. Dział reklamy wydawnictwa jest obecnie w trakcie reorganizacji. – W związku z rosnącą sprzedażą naszych pism zaszła potrzeba przeorganizowania działu reklamy i marketingu, poszerzenia jego działania i przyjęcia nowych osób, co właśnie ma miejsce – tłumaczy Teresa Jaskierny, prezes Te-Jot. W portfolio TE-Jot znajduje się też m.in. miesięcznik ”Wróżka”.

(AW, 16.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.