W okresie styczeń - wrzesień br. najwięcej na reklamy wydał Unilever
Cennikowo, przez dziewięć miesięcy br. reklamodawcy wydali na reklamę w telewizji, radiu i prasie 12,7 mld zł. To jest o 0,27 proc. mniej niż w tym samym okresie ub.r. – wynika z zestawienia Expert Monitora (dane cennikowe netto, bez autopromocji).
Liderem pozostał Unilever Polska. Pierwszą piątkę największych reklamodawców po dziewięciu miesiącach br. otwiera Unilever Polska z wydatkami 473,3 mln zł (w ub.r. 448,2 mln zł). Na drugim miejscu jest PTK Centertel – 317,4 mln zł (232,8 mln zł). Na trzecim miejscu uplasował się L’Oreal Polska – 312,4 mln zł (258,4 mln zł). Kolejny jest Polkomtel – 310,2 mln zł (268 mln zł). Pierwszą piątkę zamyka Polska Telefonia Cyfrowa – 277 mln zł (w ub.r. – 271,6 mln zł).(DOK, 16.10.2009)










