100 tys. internautów Naszej-klasy przyciągnęła promocja serialu HBO
15.10.2009, 08:32
Na portalu Nasza-klasa.pl trwa kampania promująca drugi sezon serialu telewizyjnego emitowanego w HBO ”Czysta krew”.
Internetową kampanię przygotowała agencja Tribal DDB. Polega ona na tym, że internauci mogą przystąpić do jednego z barów: ludzi ”Merlotte’s” i wampirów ”Fangtasia” oraz wziąć udział w pojedynku ludzie kontra wampiry. Internauci biorący udział w zabawie mogą zmienić wygląd swojego profilu i wygrać nagrody. Oprócz trwającego już konkursu ”Bitwa barów” w ciągu kilku tygodni ruszą dwa kolejne: wiedzy o wampirach i fotograficzny. W ciągu kilku pierwszych dni kampanii do barów dołączyło ponad 100 tys. użytkowników serwisu Nasza-klasa. Media kupił dom mediowy Macroscope OMD.(MAZ, 15.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










