Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opus B zrealizuje jesienną ka-mpanię Raiffeisen Bank Polska

Agencja reklamowa Opus B wygrała zorganizowany przez Raiffeisen Bank Polska SA przetarg na kreację zaplanowanej na jesień kampanii banku.

W przetargu uczestniczyły cztery agencje – oprócz Opus B także Ad Fabrika FCB, która na stałe obsługuje bank, Testardo Red Cell oraz Euro RSCG Warsaw. Jak podkreśla Danuta Musiał, dyrektor marketingu Raiffeisen Bank Polska, przetarg dotyczył tylko tej jednej kampanii, a główną agencją reklamową banku pozostaje nadal Ad Fabrika FCB. Prace nad jesienną kampanią już się rozpoczęły. Szczegółów bank nie ujawnia, wiadomo jedynie, że będzie ona dotyczyła kont osobistych. Domem mediowym Raiffeisen Bank Polska jest Media Direction OMD.

(WK, 21.09.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.