Platforma Mediowa Point Group chce się rozwijać w outdoorze
14.10.2009, 00:00
Łucja Reklewska została dyrektorem działu sprzedaży out of home media (nośniki reklamy zewnętrznej) w Platformie Mediowej Point Group SA. To nowe stanowisko w strukturze firmy powstało w ramach Pionu Nowych Mediów.
Reklewska odpowiada za rozwój biznesu w branży out of home media i wypracowanie synergii dla reklamodawców w ramach grupy. Ma stworzyć departament brokerski, a następnie zbudować wyspecjalizowaną agencję oferującą usługi z zakresu komunikacji obejmującą zarówno nośniki digital signage, ekrany LED, jak i bluetooth marketing oraz nośniki reklamy zewnętrznej. PMPG SA nie wyklucza przejęcia firmy z sektora out of home media, która mogłaby wzmocnić i uzupełnić jej kompetencje w tym zakresie. Reklewska pracowała ostatnio jako zastępca dyrektora sprzedaży w spółce Atvertin zarządzającej kontentem i sprzedażą reklam w sieci Tesco TV, a wcześniej jako dyrektor sprzedaży w PRN Polska, reprezentującej sieć Carrefour TV.(AW, 14.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










