Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Mediowa Point Group chce się rozwijać w outdoorze

Łucja Reklewska została dyrektorem działu sprzedaży out of home media (nośniki reklamy zewnętrznej) w Platformie Mediowej Point Group SA. To nowe stanowisko w strukturze firmy powstało w ramach Pionu Nowych Mediów.

Reklewska odpowiada za rozwój biznesu w branży out of home media i wypracowanie synergii dla reklamodawców w ramach grupy. Ma stworzyć departament brokerski, a następnie zbudować wyspecjalizowaną agencję oferującą usługi z zakresu komunikacji obejmującą zarówno nośniki digital signage, ekrany LED, jak i bluetooth marketing oraz nośniki reklamy zewnętrznej. PMPG SA nie wyklucza przejęcia firmy z sektora out of home media, która mogłaby wzmocnić i uzupełnić jej kompetencje w tym zakresie. Reklewska pracowała ostatnio jako zastępca dyrektora sprzedaży w spółce Atvertin zarządzającej kontentem i sprzedażą reklam w sieci Tesco TV, a wcześniej jako dyrektor sprzedaży w PRN Polska, reprezentującej sieć Carrefour TV.

(AW, 14.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.