Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Kolman Advertising zdobyła budżet marki Amica

W połowie października w kinach w całej Polsce rozpocznie się kampania wizerunkowa marki Amica, przygotowana przez agencję Kolman Advertising.

Celem kampanii jest promocja nowej linii piekarników Scandium i płyt indukcyjnych Inarii. W ramach działań w kinach pokazywany będzie 30-sekundowy spot, a dodatkowo w stacjach telewizyjnych zaplanowano emisję ośmiosekundowych billboardów sponsorskich. Reklamy reżyserował Piotr Rzepliński, a wyprodukował dom produkcyjny Chimney Pot. Muzykę do reklamówki skomponował Tomasz Makowiecki (Makowiecki Band). Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. Agencja Kolman zdobyła zlecenie w przetargu.

(MŁ, 13.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.