Agencja Kolman Advertising zdobyła budżet marki Amica
13.10.2009, 08:13
W połowie października w kinach w całej Polsce rozpocznie się kampania wizerunkowa marki Amica, przygotowana przez agencję Kolman Advertising.
Celem kampanii jest promocja nowej linii piekarników Scandium i płyt indukcyjnych Inarii. W ramach działań w kinach pokazywany będzie 30-sekundowy spot, a dodatkowo w stacjach telewizyjnych zaplanowano emisję ośmiosekundowych billboardów sponsorskich. Reklamy reżyserował Piotr Rzepliński, a wyprodukował dom produkcyjny Chimney Pot. Muzykę do reklamówki skomponował Tomasz Makowiecki (Makowiecki Band). Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. Agencja Kolman zdobyła zlecenie w przetargu.(MŁ, 13.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










