Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Optimum Media OMD z budżetem mediowym marki Sidolux

Dom mediowy Optimum Media OMD zwyciężył w przetargu marki Sidolux (Lakma).

Decyzja Lakmy oznacza koniec trwającej ok. trzech lat współpracy z dom mediowym U2 Media, który też brał udział w postępowaniu i był na short liście. Nie ujawniono, na jaki okres zostanie podpisana umowa ze zwycięską firmą. Pod marką Sidolux sprzedawane są produkty do czyszczenia podłóg i mebli.

(DOK, 12.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.