Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Golden Drum za reklamę prasową dla Leo Burnett Warszawa

Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated nie przyjadą z pustymi rękami z 16. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu.

W kategorii Press statuetka Złotego Bębna trafiła do warszawskiej agencji Leo Burnett, za reklamę "Oczy 1" promującą markę Max Factor koncernu Procter & Gamble. Jej autorem jest Martin Winther (w maju br. przeszedł do Euro RSCG Warsaw, a od października jest senior art directorem w Change Communications). Na short liście w tej kategorii były jeszcze trzy layouty tej reklamy. W kategorii Film nagroda Silver Drum trafiła do polskiej agencji McCann Erickson za spot pt. "Waza" przygotowany dla Porozumienia "Dzieci pod ochroną" w ramach akcji "Bicie jest głupie". Kreatywnymi tego spotu byli: Iwona Kluszczyńska, Teresa Biernacka i Wojciech Dagiel. Na krótkiej liście był jeszcze spot ”Ulica” - z tej samej kampanii. W kategorii Outdoor spośród 17 prac na short liście były dwie z Polski – obie autorstwa Change Integrated przygotowane dla polskiego oddziału WWF w ramach akcji "Daj śmieciom drugą szansę. Naucz się je segregować". Jedna z nich zdobyła Silver Drum. Nagrodzono instalacje artysty Ivo Nikicia stworzone ze śmieci: plastiku, metalu i szkła. Usytuowane w różnych punktach Warszawy rzucały cienie układające się w kształt różnych przedmiotów, co symbolizowało, że posegregowane śmieci mogą dostać drugie życie. Ze strony Change Integrated za nagrodzoną kampanię odpowiadają Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka. Jak już informowaliśmy Polacy zdobyli też nagrody w kategorii - Public relations (debiutowała w tym roku). Trzy polskie projekty nagrodzono Srebrnymi Bębnami: ”Polski dzień przytulania” dla Hoop Coli zrealizowany przez Ciszewski PR, ”A Mate From The Past. 1944 live” agencji San Markos dla działu promocji Urzędu Miasta Warszawy i ”Bój o bezpieczeństwo” On Board PR dla NSZZ ”Solidarność”. W piątek podczas finałowej gali festiwalu ogłoszono, że Agencją Reklamową 2009 Roku została Leo Burnett Beirut. (GK)

(10.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.