Projekt Nabiciwmbank.pl nominowany w konkursie Złote Spinacze
43 prace przeszły do finału konkursu Złote Spinacze 2009, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Najwięcej nominacji (po cztery) otrzymały agencje Euro RSCG Sensors i Partner of Promotion. Po trzy nominacje zdobyły agencje Raczkiewicz Chenczke Consultans (RC2), Hill & Knowlton Poland i projekt będący inicjatywą kilku tysięcy konsumentów usług bankowych, zrzeszonych wokół stron internetowych Nabiciwmbank.pl i Mstop.pl. Łącznie na konkurs Złote Spinacze, który w tym roku rozbudowano do 15 kategorii, wpłynęło 131 zgłoszeń. Po raz pierwszy zgłaszać można było prace w kategoriach: Launch nowego produktu, usługi lub firmy; PR miejsca, regionu; Kreatywność; Efektywność i PR online. Wprowadzono też dwa profile eventów: komercyjny i społeczny. Lista zwycięzców Złotych Spinaczy zostanie ogłoszona 25 listopada.(DOK, 09.10.2009)










