Dział: PRASA

Dodano: Październik 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Top Press - nowa sieć saloników prasowych Kolportera

Kolporter SA buduje sieć saloników prasowych pod nową marką, choć szuka inwestora.

Firma uruchomiła już 10 saloników pod marką Top Press, które funkcjonują w ramach sieci saloników Kolportera. W najbliższych miesiącach ma powstać kolejnych 50. Są zaprojektowane z myślą o klientach centrów handlowych. Od saloników działających pod marką Kolporter różnią się nie tylko nazwą i logotypem, ale też meblami i ułożeniem towaru. Jak podaje firma, wprowadzone zmiany skutkują nawet 30-procentowym wzrostem sprzedaży w niektórych punktach. ”W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców” – informuje Mateusz Wiśniewski, prezes spółki Kolporter Sieci Handlowe. Firma rozważa wprowadzenie kolejnej marki sieci saloników. Będzie ona należała do któregoś z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych. Jednocześnie firma nadal szuka inwestora zainteresowanego siecią saloników prasowych. – Zainteresowanie inwestycją wyraziło 100 procent potencjalnych inwestorów wytypowanych przez Bank Inwestycyjny Trigon Capital. W sumie kilkanaście firm i funduszu inwestycyjnych, nie tylko z Polski, ale również z innych krajów Unii Europejskiej – zapewnia Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera.

(GK, 09.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.