Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs kreatywny Adobe rozstrzygnięty

Dziewięć osób wyróżniono w pierwszej edycji konkursu Adobe Creative Search 4 Ideas, w którym rywalizowano o najlepszą kreację kampanii społecznej Banków Żywności.

Uczestnicy mieli opracować kampanię promującą przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem. Pierwszą nagrodę w kategorii Grafika statyczna otrzymała Monika Prus - za pracę ”Świnka”, drugą – Elwira Zembrzuska za pracę ”Zmiana”, trzecią – Maciej Ptaszyński za pracę ”Pan Kromka”. W kategorii Grafika dynamiczna zwyciężyli: Maciej Kujawa (I miejsce) –za pracę ”Wystarczy dla wszystkich”, Wojciech Traczyk (II miejsce) – za pracę ”Nie bądź wiewiór” i Maciej Ptaszyński (III miejsce ) - za pracę ”Pan Kromka”. W kategorii Wideo pierwsze miejsce zajął Jeremiasz Filipiak za pracę ”Zemsta ma wiele smaków”; drugie - Maciej Ptaszyński za pracę ”Pan Kromka” i trzecie Jan Sikora za pracę ”Beztroskie bezmyślne zakupy”. W kategorii Kampania zwyciężył Kamil Banach za pomysł ”Nie marnuj żywności”. Nagrodę publiczności otrzymał natomiast Grzegorz Radomski za pracę ”Nie dokarmiaj śmietników”. Osobne wyróżnienie przyznał partner konkursu, Federacja Polskich Banków Żywności - otrzymał je Maciej Ptaszyński za pracę ”Pan Kromka”. W konkursie, który trwał od czerwca do połowy września, wzięło udział 648 osób. Partnerami Adobe Creative Search 4 Ideas są: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i Corporate Profiles Consulting.

(DOK, 08.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.