Konkurs kreatywny Adobe rozstrzygnięty
Dziewięć osób wyróżniono w pierwszej edycji konkursu Adobe Creative Search 4 Ideas, w którym rywalizowano o najlepszą kreację kampanii społecznej Banków Żywności.
Uczestnicy mieli opracować kampanię promującą przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem. Pierwszą nagrodę w kategorii Grafika statyczna otrzymała Monika Prus - za pracę ”Świnka”, drugą – Elwira Zembrzuska za pracę ”Zmiana”, trzecią – Maciej Ptaszyński za pracę ”Pan Kromka”. W kategorii Grafika dynamiczna zwyciężyli: Maciej Kujawa (I miejsce) –za pracę ”Wystarczy dla wszystkich”, Wojciech Traczyk (II miejsce) – za pracę ”Nie bądź wiewiór” i Maciej Ptaszyński (III miejsce ) - za pracę ”Pan Kromka”. W kategorii Wideo pierwsze miejsce zajął Jeremiasz Filipiak za pracę ”Zemsta ma wiele smaków”; drugie - Maciej Ptaszyński za pracę ”Pan Kromka” i trzecie Jan Sikora za pracę ”Beztroskie bezmyślne zakupy”. W kategorii Kampania zwyciężył Kamil Banach za pomysł ”Nie marnuj żywności”. Nagrodę publiczności otrzymał natomiast Grzegorz Radomski za pracę ”Nie dokarmiaj śmietników”. Osobne wyróżnienie przyznał partner konkursu, Federacja Polskich Banków Żywności - otrzymał je Maciej Ptaszyński za pracę ”Pan Kromka”. W konkursie, który trwał od czerwca do połowy września, wzięło udział 648 osób. Partnerami Adobe Creative Search 4 Ideas są: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i Corporate Profiles Consulting.(DOK, 08.10.2009)










