Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agros Nova musi wstrzymać emisję reklamy porównawczej Minerado

Sąd Okręgowy w Olsztynie nakazał Agros Nova zaprzestanie używania reklamy, w której porównuje swój napój Minerado z produktem konkurenta - napojem Caprio firmy Maspex. To forma zabezpieczenia powództwa.

O sądowym zakazie poinformowała wczoraj serwis Rp.pl Dorota Liszka, rzeczniczka prasowa grupy Maspex. W swoim spocie Agros Nova informuje, że w Caprio są sztuczne słodziki, których nie ma w jej napoju. Maspex Wadowice uważa, że reklama wprowadza konsumentów w błąd, a głównym celem kampanii Minerado jest dyskredytacja i zniszczenie marki Caprio, jak też całej kategorii produktów niskokalorycznych. Joanna Bancerowska, PR manager Agros Nova, przekonuje, że reklama nie niszczy marki Caprio, lecz pokazuje dobre strony Minerado. Argumentuje, że to Maspex wprowadza media w błąd. Jej zdaniem reklama porównawcza Minerado jest zgodna z prawem, w szczególności z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Powołując się na opinię kilku prawników, pracujących na zlecenie Agros Nova, twierdzi, że spot spełnia wszelkie wymogi rzetelnej reklamy porównawczej. Zapowiada złożenie zażalenia na decyzję sądu o zastosowaniu zabezpieczenia pozwu w formie zakazu używania skarżonej reklamy.

(MŁ, 06.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.