PAP promuje serwis PAP Life
06.10.2009, 08:37
Do końca października br. potrwa akcja promocyjna serwisu PAP Life.
Najpierw informacje o wielotematycznym serwisie wysyłane są do mediów zajmujących się zagadnieniami biznesowymi. Za ich pośrednictwem agencja chce zbudować świadomość marki nowego serwisu. Pod koniec miesiąca zaplanowano konferencję prasową, na którą zostaną zaproszeni potencjalni klienci serwisu, czyli przedstawiciele prasy kolorowej i portali internetowych zajmujących się m.in. tematyką show-biznesu. PAP Life wzbogacony jest o nagrania dźwiękowe i filmy wideo. Jest adresowany nie tylko do prasy kolorowej, ale też regionalnej, portali tematycznych i rozgłośni radiowych. Zawiera lekkie informacje z różnych dziedzin, m.in. o nauce, turystyce, motoryzacji. Serwis tworzy zespół 10 reporterów i edytorów, wspomagany przez kilkudziesięciu dziennikarzy i korespondentów krajowych i zagranicznych Polskiej Agencji Prasowej. P.o. redaktor prowadzącą serwis jest Dorota Kieras.(AW, 06.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










