Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kilka polskich prac na short listach w Portorożu

Na rozpoczęty w miniony weekend 16. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum w Portorożu polskie agencje zgłosiły 169 prac, podczas gdy rok temu - 206. Według nieoficjalnych informacji na konkursowe short listy trafiły co najmniej trzy polskie kampanie.

Oficjalnie ogłoszono już krótkie listy w konkursach towarzyszących Golden Drum. W konkursie Birdwatching - na plakat promujący Słowenię jako kraj z nieskażoną przyrodą - nagrodą jest 5 tys. euro. Tu na short listę wybrano sześć prac Michała Sęka z MarketShare i jedną Katarzyny Wolskiej z agencji Publicis. Drugi konkurs, I Feel Slovenia – Slovenia for you, zorganizowano dla copywriterów, którzy w kilku słowach mieli przekonać, że Słowenia warta jest odwiedzenia. Zwycięzca otrzyma pobyt w luksusowym hotelu w miasteczku Piran. W tej rywalizacji jury polskich prac nie dostrzegło. W sumie na tegoroczny konkurs najwięcej prac z Polski wysłały agencje: McCann Erickson - 26, Change Integrated - 23, Leo Burnett - 13, BBDO Warszawa i Saatchi & Saatchi - po 12, Team One - 11, Euro RSCG Poland - osiem, Young & Rubicam - siedem, Publicis – sześć.

(MŁ, 05.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.