Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfra+ kusi nowych abonentów

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Cyfry+, która informuje o promocji dla nowych abonentów.

Działania obejmują telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i TVP Info), radio (m.in. RMF FM, Radio Zet, Program III, Tok FM), prasę (m.in. ”Tele Tydzień”, ”To & Owo”), kino (sieci Cinema City i Multikino) oraz Internet (m.in. Onet.pl, Interia.pl, Nasza-klasa.pl). Kreację przygotowała agencja Ogilvy Action, a za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MPG. Kampania potrwa kilka tygodni. W ramach promocji nowi klienci Cyfry+ przez 12 miesięcy płacą za abonament połowę standardowej ceny, dekoder otrzymują za darmo, a Canal+ i HBO mogą bezpłatnie oglądać przez 100 dni.

(KOZ, 05.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.