Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fuzja agencji Peppermint i Netizens

Agencja marketingu zintegrowanego Peppermint połączy się z agencją interaktywną Netizens (obie firmy wchodzą w skład holdingu marketingowego Indigity). Nowy podmiot będzie działał pod marką Netizens.

Celem zmian jest pełniejsze zintegrowanie działań marketingowych i poszerzenie kompetencji dotychczasowej spółki interaktywnej. Nowo powstałym podmiotem pokieruje Witold Kempa, obecny prezes Netizens. Bartosz Kluczyński, dyrektor zarządzający Peppermint, dołączy do kadry zarządzającej firmy powstałej z połączenia. W skład holdingu Indigity oprócz Netizens będzie jeszcze wchodzić agencja marketingu medycznego HealthWay.

(DOK, 05.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.