Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hajdarowicz stworzył wydawnictwo dla "Przekroju" i "Sukcesu"

Po przejęciu przez Grzegorza Hajdarowicza miesięcznika "Sukces" tytuł ten, podobnie jak "Przekrój", będzie wydawany przez Wydawnictwo "Przekrój". Dyrektor wydawniczą obu pism zostanie Barbara Stanisławczyk, jednocześnie redaktor naczelna "Sukcesu".

Wydawnictwo ”Przekrój” to nowa spółka Grzegorza Hajdarowicza. Wczoraj umowę o sprzedaży mu ”Sukcesu” przez Zbigniewa Jakubasa przeglądali jeszcze prawnicy. Dziś transakcja ma zostać sfinalizowana. Kwoty nie ujawniono. Nowy wydawca nie przewiduje zwolnień. Redakcja ”Sukcesu” zostanie przeniesiona na ul. Nowogrodzką w Warszawie, dokąd przeniósł się już ”Przekrój”. – Jednak to będą oddzielne redakcje. Dziennikarze jednego tytułu nie będą pisali jednocześnie do drugiego – zapewnia Jarosław Knap, doradca należącej do Hajdarowicza grupy Gremi. – Może ”Sukces” nie ma dziś imponującej sprzedaży, ale to mocna marka. Nie musimy więc tworzyć pisma od zera i od zera go promować. Postaramy się go wyżej pozycjonować – dodaje Knap. W ”Sukcesie” będzie więcej wywiadów i materiałów lifestylowych. Branża zastanawia się, po co Grzegorzowi Hajdarowiczowi ”Sukces”. – Musi mieć jakiś pomysł na synergię z ”Przekrojem”. Choć trudno mi w tej sprawie cokolwiek więcej powiedzieć – komentuje Zbigniew Napierała, prezes Edipresse Polska, od którego Hajdarowicz w sierpniu kupił ”Przekrój”. - Na pewno jest możliwość synergii, chociaż wydaje mi się, że ”Sukces” i ”Przekrój” mogą się kanibalizować w niektórych obszarach. Myślę, że pan Hajdarowicz po prostu mądrze wykorzystuje sytuację, gdy można kupować dość tanio tytuły na rynku. Mimo że wiele osób ostatnimi czasy wieszało psy na ”Sukcesie”, uważam, że ten tytuł był bardzo dobrze robiony przy małych kosztach – ocenia Amadeusz Król, prezes AWR ”Wprost”. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Sukcesu” w pierwszej połowie br. wyniosło 31 221 egz. (dane ZKDP).

(MAK, 01.10.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.