Projekt ”Wrocław PR” ma pomóc lokalnym agencjom public relations
01.10.2009, 08:08
Pięć wrocławskich agencji public relations rozpoczęło współpracę na rzecz promowania lokalnego rynku PR. Projekt nosi nazwę ”Wrocław PR”.
Efektem wspólnych działań jest uruchomienie serwisu Wroclaw.pl. - Serwis ma być źródłem informacji o agencjach wrocławskich i zakresie świadczonych przez nie usług. Chcemy, by przedsiębiorca, szukając lokalnej firmy PR, nie miał problemu z dotarciem do niej. Zamierzamy stworzyć silny rynek lokalnych firm public relations – wyjaśnia Szymon Sikorski, dyrektor w agencji Publicon. Twierdzi, że ogólnopolskie stowarzyszenia branżowe, m.in. Związek Firm Public Relations, nie reprezentują interesów lokalnych agencji. – To naturalne, bo 90 procent firm w Związku to agencje warszawskie – wyjaśnia Sikorski. Projekt ”Wrocław PR” tworzy na razie pięć agencji: Publicon, Sarto, Fama, Gephard Group, Multum PR. – Po poinformowaniu o powstaniu projektu już zgłosiły się do nas kolejne – mówi Sikorski. Agencje zrzeszone we ”Wrocław PR” już nawiązały współpracę z Uniwersytetem Wrocławskim i Urzędem Miasta Wrocławia. – Chcemy, by pomogli nam w umacnianiu lokalnych firm public relations. Na przykład polecali je firmom szukającym obsługi na rynku wrocławskim – wyjaśnia Sikorski.(MAZ, 01.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










