Projekt ”Wrocław PR” ma pomóc lokalnym agencjom public relations
Pięć wrocławskich agencji public relations rozpoczęło współpracę na rzecz promowania lokalnego rynku PR. Projekt nosi nazwę ”Wrocław PR”.
Efektem wspólnych działań jest uruchomienie serwisu Wroclaw.pl. - Serwis ma być źródłem informacji o agencjach wrocławskich i zakresie świadczonych przez nie usług. Chcemy, by przedsiębiorca, szukając lokalnej firmy PR, nie miał problemu z dotarciem do niej. Zamierzamy stworzyć silny rynek lokalnych firm public relations – wyjaśnia Szymon Sikorski, dyrektor w agencji Publicon. Twierdzi, że ogólnopolskie stowarzyszenia branżowe, m.in. Związek Firm Public Relations, nie reprezentują interesów lokalnych agencji. – To naturalne, bo 90 procent firm w Związku to agencje warszawskie – wyjaśnia Sikorski. Projekt ”Wrocław PR” tworzy na razie pięć agencji: Publicon, Sarto, Fama, Gephard Group, Multum PR. – Po poinformowaniu o powstaniu projektu już zgłosiły się do nas kolejne – mówi Sikorski. Agencje zrzeszone we ”Wrocław PR” już nawiązały współpracę z Uniwersytetem Wrocławskim i Urzędem Miasta Wrocławia. – Chcemy, by pomogli nam w umacnianiu lokalnych firm public relations. Na przykład polecali je firmom szukającym obsługi na rynku wrocławskim – wyjaśnia Sikorski.(MAZ, 01.10.2009)










