Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Just zadba o promocję Poznania

Urząd Miasta Poznania rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową. Budżet działań promocyjnych przekazał agencji reklamowej Just.

Just pokonała w przetargu dwa konsorcja: Infinity Media i Scholz & Friends Warszawa oraz DSK i dom mediowy Value Media. Zwycięska agencja odpowiadać ma za kreację i realizację kampanii wizerunkowej, która ma być prowadzona głównie na nośnikach reklamy zewnętrznej i stronach WWW oraz w prasie. Do zadań Just należy także zakup mediów. Rozpoczęcie działań zaplanowano na 19 października br., a ich zakończenie na 31 grudnia br. To już drugi przetarg Urzędu Miasta Poznania, w którym wygrała agencja Just. Odpowiada ona też za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii Akademicki Poznań.

(DOK, 30.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.