BOŚ promuje konto z kartami z wizerunkiem Jamesa Deana i Marilyn Monroe
30.09.2009, 08:15
Bank Ochrony Środowiska rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego. Tym razem oferuje je z kartami Maestro z wizerunkiem Marilyn Monroe, Jamesa Deana, Marleny Dietrich.
Inspiracją do stworzenia limitowanej edycji kart z gwiazdami kina było zaangażowanie BOŚ Banku w sponsoring Wielkiej Gali Złote Kaczki, podczas której wręczane są najstarsze w Polsce nagrody filmowe (18 listopada). Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży i budowanie wizerunku banku jako marki nowoczesnej i atrakcyjnej. Kampania jest prowadzona w telewizji, Internecie i prasie. Spot telewizyjny wyprodukowała firma Timecode. Reklamy drukowane przygotowały agencje Radna i Szwejkowski. Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Media. Wsparciem public relations zajmuje się Kostrzewa PR.(MŁ, 30.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










