Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakup bananów Chiquita będzie promowany loterią

W październiku rozpocznie się kampania marki bananów Chiquita, której podstawą będzie loteria promocyjna.

Każdy, kto kupi co najmniej kilogram bananów marki Chiquita i zachowa dowód zakupu, ma szansę wygrać nagrodę główną - dwuosobową wycieczkę na Kostarykę. Dodatkowo do wygrania jest 4 tys. opakowań na banany, tzw. chiquisafe, zaprojektowanych przez belgijskie studio David Dos Santos. Loteria będzie promowana przede wszystkim w radiu (m.in. RMF FM, Program III Polskiego Radia) i na materiałach POS. Za przygotowanie komunikacji promocji i kreacji odpowiada agencja Ogilvy Action, za planowanie i zakup mediów - BrandConnection, a za działania PR - agencja Edelman Polska.

(DOK, 30.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.