W agencji Koledzy wzmacniają zespół i łączą się z Rosseggerem
Do zespołu agencji reklamowej Koledzy Strategia Kreacja dołączyły dwie osoby, które wzmocniły dział kreacji.
Są to senior art director Filip Gębski, który będzie w teamie z senior copywriterem Sebastianem Przychodzeniem. Gębski pracuje w branży od 12 lat – ostatnio m.in. w Bed & Breakfast, a wcześniej w Testardo Red Cell i DDB Warszawa. W dziale kreacji, który liczy obecnie siedem osób, zatrudniono też junior art director Ewę Ruraż. Wzmocnienie zespołu Kolegów jest związane z połączeniem się z agencją marketingu zintegrowanego Rossegger. Obie firmy zamierzają w ciągu pół roku utworzyć Grupę Koledzy Rossegger (na razie to umowna nazwa). Udziałowcami są Hubert Rossegger, Rafał Betlejewski i Radosław Żabiński. Grupa będzie świadczyć kompleksowe usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Koledzy oferowali dotąd ATL i BTL, natomiast Rossegger specjalizowała się w marketingu bezpośrednim i eventach. Klientami Rossegger są m.in. Grupa TP, Impel, Lux-Med i Johnson & Johnson. Głównymi klientami Kolegów są natomiast Avans i Stock Polska. Obie agencje już wspólnie walczą o zlecenia w przetargach.(MŁ, 29.09.2009)