Miś Uszatek ma pomóc w promocji Łodzi
29.09.2009, 08:13
W drugiej połowie października na rynku ma się pojawić pierwsza lokalna moneta Łodzi, tzw. łódka. Miasto liczy, że będzie to skuteczny sposób na promocję miasta.
Na rewersie monety będzie postać Misia Uszatka, bohatera bajki wyprodukowanej w łódzkim studiu filmowym Semafor. Na awersie jest herb miasta. Monety będą dostępne w sprzedaży w czterech wersjach. Będzie można nimi płacić w wyznaczonym czasie w wybranych restauracjach, klubach i sklepach. Przedstawiciele urzędu miasta zapowiadają, że jeśli pomysł z monetami się przyjmie, będzie kontynuowany. Na rewersie mógłby wówczas pojawić się wizerunek misia Coralgola lub kota Filemona, także bohaterów filmów wyprodukowanych w łódzkim Semaforze.(DOK, 29.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










