Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AB Foods realizuje drugą kampanię herbat Twinings na naszym rynku

AB Foods Polska wspiera sprzedaż herbat Twinings reklamą w prasie, poprzez konkursy, promocje i eventy.

To druga kampania angielskiej marki z segmentu premium, którą wprowadzono na polski rynek rok temu. Reklamy ukazują się w prasie kobiecej (m.in. ”Pani”, ”Shape”, ”Cosmopolitan”). AB Foods prowadzi także promocje sprzedażowe oraz konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy w Tesco i zestawy herbat. Reklamodawca promuje się także podczas eventów. Hanna Dulczewska, marketing manager AB Foods, rozważa kampanię w radiu, a w przyszłym roku także w telewizji. Obecne działania reklamowe firma realizuje we własnym zakresie.

(MŁ, 28.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.