Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja GPD zdobyła budżet reklamowy Goodyear Dunlop Tires Polska

Agencja reklamowa GPD zwyciężyła w konkursie ofert producenta opon Goodyear Dunlop Tires Polska.

GPD odebrała tym samym budżet działań reklamowych agencji S4, z którą reklamodawca współpracuje od 2006 roku. Zwycięska agencja ma odpowiadać za obsługę full service głównych marek koncernu: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Szczegółowych danych o warunkach umowy, w tym do kiedy będzie ona obowiązywać, nie ujawniono.

(DOK, 25.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.