Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wodociągi ocieplają wizerunek spotem o Grubej Kaśce

Gruba Kaśka, czyli ujęcie wody w Warszawie, jest bohaterką kampanii wizerunkowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie.

W ramach kampanii miejska spółka wykupiła emisję spotu w Radio dla Ciebie o takiej treści: ”Ma już 45 lat. Jest w świetnej kondycji. Duża. Zielona. Stoi na środku Wisły. Tak, to Gruba Kaśka. Duma Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie. Największa studnia infiltracyjna w Europie czerpie wodę spod dna Wisły. (...)” (pełna wersja na Press.pl). Autorką tekstu jest rzeczniczka prasowa przedsiębiorstwa Joanna Korzeniewska. - Postanowiliśmy wykorzystać fakt, że Gruba Kaśka ”obchodzi urodziny” – uzasadnia pomysł rzeczniczka. Wcześniej zorganizowano konferencję prasową dla stołecznych dziennikarzy i fotoreporterów. Mogli m.in. przejść na Grubą Kaśkę tunelem pod dnem Wisły, a potem obfotografować ją z motorówek. W efekcie powstało kilkadziesiąt publikacji i materiałów – w samych tylko stacjach radiowych około 30. Dziś TVP Warszawa wyemituje 13-minutowy reportaż o Grubej Kaśce – za tę emisję miejska spółka zapłaciła. Wraz z redakcjami ”Życia Warszawy, ”Super Expressu i ”Polski” MPWiK organizuje też konkurs dla czytelników. Mogą wygrać dwuosobowe wycieczki na Grubą Kaśkę i podobnie jak dziennikarze pływać wokół niej na motorówce. Ten event zaplanowano na 26 września i będzie mogło w nim wziąć 120 osób. Kampania potrwa do końca września. Wydano na nią 25 tys. złotych.

(MŁ, 24.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.