Beata Madeja odchodzi z biura reklamy Wydawnictwa Bauer
24.09.2009, 08:36
Od października zmienia się struktura biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Z wydawnictwa odchodzi Beata Madeja, dyrektor ds. sprzedaży, odpowiedzialna za tytuły luksusowe.
W związku ze zmianami struktury z wydawnictwa odchodzi też Sylwia Chada, dotychczasowa dyrektor ds. oferty multimedialnej. Madeja w Bauerze pracowała od 2002 roku (jej stanowisko zostało zlikwidowane), a Chada – od marca br. – To dla mnie zaskoczenie – mówi Beata Madeja. – Nie chcę komentować decyzji wydawcy. Teraz będę się zastanawiać, co dalej – dodaje. Na nowo utworzone stanowiska zastępców dyrektora biura reklamy awansują natomiast Izabela Sarnecka i Ewa Kozłowska. Sarnecka ma jak dotąd odpowiadać za pisma telewizyjne, a ponadto za komputerowe i motoryzacyjne, a Kozłowska za tytuły kobiece poradnikowe i rozrywkowe (to należało do jej dotychczasowych obowiązków) oraz luksusowe i młodzieżowe. Podlegać im mają szefowie reklamy poszczególnych tytułów lub grup tytułów z odpowiednich segmentów. Dyrektorem biura reklamy wydawnictwa pozostaje Marcin Gudowicz. Jednocześnie ze struktur biura reklamy wydzielono dział kluczowych klientów, zmieniając jego nazwę na dział ofert multimedialnych. Ma on koordynować i wspierać wszystkie działy reklamy Grupy Bauer Media w zakresie tworzenia ofert multimedialnych. Jego dyrektorem zostanie Grażyna Romańczyk, dotychczasowa szefowa działu kluczowych klientów w biurze reklamy. Romańczyk podlega bezpośrednio Maciejowi Kutakowi, dyrektorowi sprzedaży i mediów Grupy Bauer Media. Jak tłumaczy wydawca, modyfikacja struktury ma usprawnić sprzedaż.(AW, 24.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










