Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet reklamowy marki Seat do wzięcia

Koncern motoryzacyjny Iberia Motor Company rozpisał przetarg na obsługę reklamową marki Seat.

Celem przetargu jest wyłonienie agencji, która zapewni obsługę marki w przyszłym roku. Pierwsze zaproszenia Iberia rozesłała już we wtorek. W przetargu mogą brać udziału agencje, które nie obsługują innego koncernu motoryzacyjnego. Przetarg będzie dwuetapowy. - Po zapoznaniu się z wszystkimi ofertami wybierzemy agencje, które zaprosimy do drugiego etapu, a jego najważniejszą częścią będą negocjacje dotyczące warunków obsługi – mówi Krzysztof Tkaczyk, marketing manager Iberia Motor Company. Zakończenie przetargu zaplanowano na grudzień. Poprzedni przetarg na agencję Seata trwał ponad pół roku i został unieważniony.

(DOK, 24.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.