Budżet reklamowy marki Seat do wzięcia
24.09.2009, 08:34
Koncern motoryzacyjny Iberia Motor Company rozpisał przetarg na obsługę reklamową marki Seat.
Celem przetargu jest wyłonienie agencji, która zapewni obsługę marki w przyszłym roku. Pierwsze zaproszenia Iberia rozesłała już we wtorek. W przetargu mogą brać udziału agencje, które nie obsługują innego koncernu motoryzacyjnego. Przetarg będzie dwuetapowy. - Po zapoznaniu się z wszystkimi ofertami wybierzemy agencje, które zaprosimy do drugiego etapu, a jego najważniejszą częścią będą negocjacje dotyczące warunków obsługi – mówi Krzysztof Tkaczyk, marketing manager Iberia Motor Company. Zakończenie przetargu zaplanowano na grudzień. Poprzedni przetarg na agencję Seata trwał ponad pół roku i został unieważniony.(DOK, 24.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










