Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starość tematem kampanii społecznej

Rozpoczęła się kampania "Kiedy ostatnio słuchałeś babci?", przygotowana na zlecenie stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich.

Celem działań jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych, a jednocześnie obalenie stereotypów dotyczących starości. W reklamie pojawią się odwołania do znanych osób, w tym m.in. Władysława Bartoszewskiego i Coco Chanel, jako przykładu ludzi aktywnych i kreatywnych mimo podeszłego wieku. Kampania obejmuje nośnik reklamy zewnętrznej i materiały POS. Za kreację i realizację działań oraz zakup mediów odpowiada agencja Fresh Brand Design.

(DOK, 23.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.